وب لاگ طرفداران مهدی لقمانی

عاشقانه های مهدی لقمانی(غوغای عشق در دفتر عشق )

وب لاگ طرفداران مهدی لقمانی

عاشقانه های مهدی لقمانی(غوغای عشق در دفتر عشق )

زیباترین لحظه ی زندگی ام

 چه لحظه زیبایی است آنگاه که تو در کنارمی. 

چه گرمایی دارد آن دستان مهربانت ...

زیباترین لحظه ی زندگی ام 

 چه لحظه زیبایی است آنگاه که تو در کنارمی. 

چه گرمایی دارد آن دستان مهربانت ...

آن لحظه که در کنارمی احساس میکنم 

 که به تنها آرزوی زندگی ام رسیده ام...

دلم میخواهد برای همیشه و تا ابد  

در کنار تو باشم و با گرمای عشق تو 

 زندگی کنم عزیزم... حتی یک لحظه نیز 

 طاقت دوری تو را ندارم ای بهترینم...

چه آرامشی دارم آنگاه که سرم را  

بر روی شانه های مهربان تو میگذارم 

 و تو نیز مرا نوازش میکنی  

و به من میگویی که دوستم داری....

لحظه ای که در کنار تو هستم ،  

لحظه ای است که به اوج عشق می رسم 

 و با تمام وجود عشق را حس میکنم!

عاشقانه تو را در میان آغوش خویش 

 میگیرم و برایت اشک میریزم و  

التماست میکنم که  هیچگاه مرا تنها نگذاری !

این قلب عاشقم بدجور به وجود تو 

 نیاز دارد و دستانم تشنه گرفتن آن  

دستان گرم تو می باشند!

چه لحظه عاشقانه ای است ، 

 آنگاه که تو در آغوشمی و به من  

عشق و محبت می رسانی !

در کنار تو بودن را برای همیشه میخواهم 

 و میدانی که با عطر نفسهایت زنده ام!

کاش برای همیشه در کنارم 

 بودی و هیچگاه حتی یک  

 لحظه نیز از من دور نمی شدی!

زندگی برایم با وجود تو زیباست 

 و آنگاه که در کنار تو هستم 

 زیباترین لحظه زندگی ام خواهد بود ....  

آن لحظه است که دلم میخواهد 

 هر چه احساس عاشقانه در 

 وجودم است را به تو ابراز کنم .... 

 آن لحظه تمام رازهای عاشقانه  

در دلم فاش می شوند!

چه لحظه زیبایی است آنگاه که با 

 آن چشمان زیبایت به من نگاه میکنی 

 و لبخند عاشقانه ای میزنی و  

مرا در آغوش خودت می فشاری!

الهی من فدای آن چشمان زیبایت شوم ، 

 فدای آن قلب مهربانی شوم 

 که بدجور مرا عاشق کرده است....

اگر می دانستی چقدر دوستت دارم 

 بیشتر از همیشه قدر مرا می دانستی !

قدر تو را می دانم ای تک ستاره آسمان زندگی  

و به وجود تو در قلبم افتخار میکنم!

چه لحظه زیباتری است آنگاه که تو به  

من میگویی که دوستت دارم عزیزم....

این حس عاشقانه من است ، 

 آن لحظه آتش عشق  

من آنقدر شعله ور می  

شود که مرا می سوزاند! 

 دلم میخواهد بسوزم باز بگو که 

 دوستم داری ای بهترینم....  

 

  وبلاگها و سایت رسمی مهدی لقمانی  

 

آرشیو کامل متنهای مهدی لقمانی با بیش از 500متن عاشقانه
دکلمه های عاشقانه مهدی لقمانی
برای دیدن متنها و دانلود دکلمه های عاشقانه
به آدرس زیر مراجعه کنید.
  
       

غوغای عشق در دفتر عشق 

http://daftareshghe.blogsky.com 

***

 

سایت رسمی مهدی لقمانی راه اندازی شد. 

برای مشاهده سایت به آدرس زیر مراجعه کنید.  

سایت دفتر عشق   

www.daftareshghe.com 

 

  

 

***

 

عاشقانه های مهدی لقمانی ( وب لاگ دوم ) 

آرشیو کامل متنهای عاشقانه مهدی لقمانی 

آرشیو کامل دست نوشته های مهدی لقمانی 

آرشیو کامل متنهای قدیمی مهدی لقمانی   

عاشقانه های مهدی لقمانی

http://daftareshghe.blogfa.com 

 

 

***

نظرات 10 + ارسال نظر
آقایی که سوتینش پرید شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ق.ظ http://diecity.blogfa.com/

باسلام،شما و خوانندگان وبلاگ معظم‌تان را به خواندن وبلاگ نوپای "آقایی که سوتینش پرید"دعوت می‌نماییم.

مریم جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ق.ظ http://www.i-teenagers.blogfa.com

سلام مهدی یادم اوایل یه دکلمه با صدای خودتو گذاشته بودی بازم همونو بذار
بچه ها شما هم خسته نباشید

بیتا جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://alghudos.mihanblog.com

«اگر می دانستی چه قدر دوستت دارم بیشتر از همیشه قدر مرا می دانستی»
خیلی قشنگ گفتی...یاد دلشکستگی خودم اوفتادم ....
آه.......
بگذریم..خوشحال می شم به من هم یه سر بزنی.

اورنگ یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ http://0rang.blogfa.com

سلام.
من آپم.
بدو بیا

عاشق تنها(امید) دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ http://ashnayaghariba1373.blogfa.com/

سلام

پرسه های شبانه من ...

من آپم منتظر حضور گرم وهمیشگی شما

زود بیا

یلدا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ب.ظ http://hklovekahoo.blogfa.com

سلام بچه ها

خیلی وقت من اینورا نبودم نههههههههههه ولی اومدممممممممممممممممم

عید غدیرتون مبارک تعطیلات خوش بگذررررره[بوسه][قلب]

میدونی چه خبره شب یلدا نزدیک یعنی چی یعنی تولد یلدا خانومممممممه

من به خاطر تعطلات زوددتر جشن تولدمو تو وبم گرفتم

بیا که خوشحالم کنی

راستی عزیزم میبینی که بلاگفا کد گذاشته خبر داد آپا خیلی سخت شده
پس یا منو تو دوستانت قرار بده و این ایدی هم آپ کن که هر موقع اپ کردم خبرت کنم
up_hklovekahoo

فدای تو
فعلا[قلب][بوسه]

المیرا شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ب.ظ

احمد شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ http://hashtbehesht.blogsky.com

مهدی جان سلام
باتوجه به مسدود کردن وبلاگ به نام
www.arvandan.blogfa.com تغیر آدرس می دهم و با وب لاگ جدید در خدمت دوستان هستم
شاد باشید

سحر چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.saharnanazi.blogfa.com

صبح گاهان با خیالت

با دلی پراز رمز و راز

با نسیم خوشبوی جانت

در بستری که بوی ترا دارد

نفسی که عطر ترا دارد

آغاز میکنم بودنم را



گل یاس نگاهت در جانم خانه کرده

رنگ چشمان تو رنگ آسمانم شده

عطر جانم بوی گلهای تن ترا دارد

حرف اولم، حرف آخرم تویی

صدایم صدای توست

خانه ام ترا فریاد میکند

چشمانم ترا جستجو میکند

دستانم ترا می کاود

نگاهم به در مانده

گریه ام رود خانه نامت شده

خنده ام ترا صدا میزند

من در وادی تنهاییم ترا می خواهم

آیا یاد داری مرا

آنزمان که دل را بتو باختم

آنزمان که ایمانم را در گرو چشمانت گذاشتم
سلام روزت بخیر باشه....عالی...گلم آبجی سحر موقتاً به کلبه جدیدش رفته( گفتم موقتاً) دعوتت می کنم به کلبه جدیدم یه سر بزنی...با مطلبی جدید در کلبه ای جدید...مسلما اومدنت مثل همیشه خوشحال می کنه روزت قشنگ و دلفریب مهربانم

سوگل وجود شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ http://icerose.bloga.com

سلام دوست خوش ذوق من
کارهاتون بسیار زیبا بودن
راستی من آپ کردم.خوشحال میشم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد